tisdag 17 februari 2009

People

Solen skiner. Jag har fönstret öppet på vid gavel. Det är inte kallt. En av mina bilder ska publiceras i nästa nummer av People. Solen värmer min rygg. Tog en runda på stan med Cajjan och sen var jag på studiebesök hos Ida. Vi drack kaffe och tittade på upphittat knark. Jag gick hem. Det var sol.

Jag hade fått brev. Från Handelsbanken med handskriven adress. De ber så hemskt mycket om ursäkt för det besvär det kan vålla mig att jag måste betala tillbaka 2500 kronor som dem råkat sätta in dubbelt till mig. De kan dra åt helvete. Jag har inte fått några 2500 kronor extra. Jag ringde upp flickebarnet för att skrika och gråta och ställa till en scen. Hon var ledig idag. Daah. Jag är inte arg längre.

Jag had en märklig dröm inatt. Sandra Hansson och jag var bästa vänner. Sen hittade jag ett kort på mig och Calle R där vi såg jätte roliga ut så jag skrattade tills jag kiknade. Jag tror att jag måste ha skrattat högt i sömnen. För det var roligt. Det är roligt att kikna.

Hejdå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

extremt vacker bild

tant sa...

ja. jättejättefin.

Anonym sa...

I found you! Ja det är klart han ska med till USA. Helt underbart! Mycket fin bild by the way:) PUSS

Steven sa...

Tack fina ni