onsdag 18 februari 2009

Paraplyn och en tygsnopp

Flyg iväg med mig Mary under ditt paraply. Var som helst som är varmare än här. Tillsammans under ditt paraply.

Det här är nog den värsta månaden på året. Jag är trött. Orkar ingenting. Fryser. Vännerna lämnar. Det är kallt.

Inatt var Veronica Maggio och jag bästisar. Hon hade beställt en tygsnopp på internet som hon skulle ha med i sin nästa musikvideo. Hon demonstrerade för mig hur hon skulle dansa med tygsnoppen i videon. Hon smekte den i sin armhåla samtidigt som hon sjöng. Dessutom bodde hon i det stora gula huset brevid mitt hus i Falsterbo. Vad betyder detta? Tygsnopp-armhåla-VM...jag fattar ingenting.

Jag hittade iallafall den här bilden som jag tog i höstas. Jag tycker om paraplyer. Montt Mardies tolkning av Umbrella är fin. Det sa jag till honom en gång. Sen blev jag full. Vi sjöng julsånger. Sen hånglade jag på en toalett. Jag tycker om att hångla. Jag ska hångla snart igen. I min nya frisyr. Just det ja, jag har klippt mig. Det ska jag göra. Hångla i min nya frisyr!

Hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket! Älskar att ha en sådan underbart bra kamera till förfogande! Tacktack!