onsdag 4 februari 2009

Fest för ego, kropp och själ.

Klockan är snart dags att klä sig för fest. Klockan 13 på dagen. En onsdag. Jag menar när hände det senast...när jag var 6 år och skulle på kalas i spetsstrumpor och volang kjol.
Modemässa i Köpenhamn. Jag ska tydligen springa runt och fotografera snyggt folk, sjukt tacksamt!

Den här bilden är ett självporträtt på Lina och mig från en annan fest i somras. Fest och fest, jo fest, fest för själen. Hos Henkes föräldrar, ett gäng vänner, klassisk musik, god mat, champange drickande vid midnatt badandes i deras pool. Morgonen efter när jag vaknade och insåg att jag och Lina somnat sked för att Sebbe och Walle ockuperat vår andra säng i rummet var jag totalt utvilad och fridfull i själ och hjärta. Det förevigades i ett självporträtt!
Igår lagade Sticki och jag hemmagjord pizza. Hennes rum i Lund var Sticki upp i dagen. Vi pratade kärlek. Jag tycker om att det sprudlar så mycket kärlek omkring mig. Jag har tre av mina närmsta vänner tokförälskade. Lyckligt förälskade. Gillar´t!
Hejsvej!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhe! Det är så fint att du unnar bort kärlek så där. det är kärlek.

Steven sa...

sån e jag

tant sa...

jag är också kär. i dig. :-)

Anonym sa...

åh vad jag gillar din nya bloggstyle med massa uppdateringar! pusspusspuss älskade du