torsdag 19 februari 2009

Bild från min ö under en secondhand runda. Det var en bra dag.

Mitt liv är ganska uppstyrt nu. Jag har en extern HD med organiserad back up. Jag har olika pärmar för in- och ut-gående fakturor. En skrivare. Jag har själv borrat upp allt som behöver borras i min lägenhet. Jag har ett jobb jag tjänar pengar på. Oftast. Ibland. Jag vattnar mina växter. Ja, jag till och med återupplivar dem som dött. Jag har till och med mitt eget namn på dörren.

Miss Li sjunger "jag antar det fanns nån du skulle ringa om jag inte fanns".
Vem hade jag ringt om den som inte finns, inte fanns?

Jag längtar till Stockholm. Jag längtar till värmen. Jag längtar tillbaka till Bolivia. Jag kan inte vara så här uppstyrd. Jag ska stöka till det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser ju inte alls ut som en Anka på den bilden! Men oh, jag har inte fått se bilderna från Bornholm. Det vill jag ju!

Anonym sa...

Gry tackar för din röst!

Glömm inte att fortsätta gå in och rösta =D

Den som röstat flest gånger blir automatiskt med i uttagningen för nästa veckans blogg.

Anonym sa...

Jasså här tackar jag för röster utan att jag vet någonting! Haha. Nejnej Klart jag är evigt tacksam söta du:)

Hälsningar Ankan.