fredag 6 februari 2009

HIttade min mojo medans jag skrev detta inlägg

Nu bär det snart av mot Köpenhamn igen. Ska på en visning av ett nytt märke som heter Noblesse. Jag blir sugen på choklad. Fuck fashion.

Men jag ska passa på att ta bilder. Bilder i massor. Hittade det här pojkvaskret i onsdags på mässan. Förevigades på bild.

Jag känner mig orkeslös. Som innan en förkylning ska bryta ut. Har ingen energi. Jag kanske hittar den i Köpenhamn. Jag vill rädda världen. Det går inte. Jag vill så ett frö till förändring. Jag blir nedpratad. Jag tycker inte om att bli nedpratad. Men han har rätt. Han är mitt i det. Och vad kan jag säga som sitter på mitt arsle i Sverige utan att göra något för att förbättra världen. Fuck him. Fuck me. Ja, han får gärna fuck me. Dessutom bidrar min syn på livet till fan så mycket mer goda saker är hans. ( OBS. Killen på bilden har inget med detta att göra).

Idag såg jag Emil Jensen. Vi utbytte ett leende. Hans texter får mig att le. Det berättade jag för honom idag. Genom ett leende.

Hejdå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fuck him. Men inte kroppsligt då- är mitt råd. för övrigt är bilden sjukt skuggan. det är något speciellt över skuggan.

Steven sa...

sjukt skuggan?