måndag 9 februari 2009

Ljummen sommar romans

Hittade den här gamla bilden från i somras. I smyg har jag fotograferat romans. Ni vet aldrig var jag befinner mig. Watch out. Moohaaaa.


Håller på att göra min hemsida. Hittade den bästa "gör det själv" manualen. Välja färger, typsnitt m.m. Men såklart har jag fastnat när jag ska börja lägga upp bilderna. Hur fan copywrightar jag mina bilder. Jo, vi ringer pratar med doktor foto, alias Oscar. Han vet. Så nu kommer jag snart (förhoppningsvis) över den tröskeln.
Under tiden passade han på att skicka över några bilder från när jag hälsade på honom i Paris. Jag sminkade tydligen mig inte på den tiden...


Hejdå!



3 kommentarer:

Anonym sa...

ljummen?? jag hade sagt H O T!

Steven sa...

sånt snusk hålle rvi inte på med på den här sidan..

tant sa...

snusk? vad är snusk?