onsdag 13 februari 2008

Det trodde jag aldrig...

Ja, då sitter man här med en alldeles egen blogg framför sig. Jag som lovade mig själv att aldrig börja blogga. Ungefär som när jag var 6 år och lovade mig själv att jag aldrig skulle flytta hemifrån, eller som när jag var 13 och lovade mig själv att aldrig suga av någon. Sen var det ju det här om att aldrig säga aldrig...

Pappa var precis här, vi lagade lite mat, lyssnade på Neil Young och snackade skit. Han drog som vanligt några sjömans historier och sen spelade han den enda låten han kan på gitarr..

Imorgon är det "fan ta alla hjärtans dag". Jag är inte bitter. Joss och jag tänkte trotsa alla hånglandes par på Pastell och istället pilla lite räkor ihop och berätta för varandra hur bra vi tycker att den andra är...Sebbe ringde och sa att han kanske också kommer förbi...manlig fägring är ju trots allt aldrig fel.

Är det nu jag borde gå och diska undan mitt berg med disk? Ha...det trodde jag aldrig.

Hejhej

2 kommentarer:

Josefin sa...

är det nu jag ska lägga upp din blogg som tidens anda...hahaha

Josefin sa...

skriv mer.du är den bästa bloggare jag läst jö.och det är inte för att du är du.