söndag 17 februari 2008

En man i trikå

Fest på Diesel, bubbel, dans, hattar, glada människor och sist men inte minst, denna välsvarvade varelse (se ovan). Hans trimmade bringa och kroppsliga självkontroll gjorde mig knäsvag. Jag bestämde mig för att vi skulle ligga men han höll tydligen inte med...jag förstår inte varför???...så jag lät honom fortsätta med sitt dansanta rollspel på scen.
Kvällen fortsatte med mer dans, mer bubbel och venus-berg diskussioner.
Sen styrde vi cyklarna mot Inkonst. Jag fick visst en manlig passagerare på pakethållaren. Det slutade i en upphångling på dansgolvet. Lazee var grym på scen. Men hans dansare var nästan bättre.
Johanna styrde upp en helt fantastisk brunch i morse med pannkakor, scones, scrambled eggs och allt där till. Sen kallbadade Josefin och jag. Man blir aldrig så medveten om sin kropp som när man trängs med 10 andra nakna kvinnor i en bastu, men det fråntar inte det faktum att det är en riktig energi-påfyllning (badandet då alltså).
Är det nu jag borde städa min fantastiskt stökiga lägenhet?
Hejhej



1 kommentar:

Josefin sa...

vilken nakenfest det var igår, när jag la mig inatt såg jag bara kvinnorkroppar all over näthinnan. kunde liksom inte slappna av.sen hörde jag konstiga ljud som lät som spöken och drömde att jag var ensam på kontoret. och nu är jag det. hjälp.