tisdag 15 juli 2008

Berlin- genaou

Back from Berlin efter ännu en fantastisk lång-weekend. Det var 3 månader sedan sist men denna gången blev det liksom pricken över i:et..ooo...I like. Intressanta möten med en ex-bloggare, hottien Daniel på det lokala cafeet och alles des schönen Berliner. Mat-frosseri utan dess like och ett gäng bästa vänner. Cut copy har spelats på högsta volym och Berghains knull-bås var definitivt värt en titt.
Väl hemma hade jag gjort mig bäst i sängen sovandes men sitter nu och laddar upp 15 bilder på en ftp som med mitt söliga bredband tar 5 minuter per bild att ladda upp.
Under resan har jag inte haft en tanke på Facebook eller min jobb-mail och jag ångrar redan nu att jag tog steget att kolla gamla updates och bilder på vänner och ovänner. Hängbuken sväller över efter all fantastisk tysk ekologisk vegetarisk mat och imorgon ska Josefinen och jag ta oss ett pass gympa på friskis och svettis. Innan dess ska jag ha hunnit repa med Niklas Ljungfeldt inför ett gig på fredag och dessutom hunnit med en studio session med Richard. Han la by the way upp en ny låt i dagarna som vi spelat in, life is what you make of it. Den blev cool.
Jag är pank och behöver jobba men behöver ännu mer vara ledig. Pengar kommer och går och allt löser sig alltid. Livet är lätt för tillfället.

Inga kommentarer: