söndag 9 mars 2008

" You have no friends online in the past five minutes"

Okej, så här är det. Hädanefter ser ni inte klubb-räven på lördagar mer. Tre lördagar i rad är ingen tillfällighet, det är ett faktum som inte går att förbi se. Lördagar överträffar helt enkelt inte fredagens äventyr.
Det roligaste som hände ikväll var nog Walles blygd-läpps sketch eller min lillebrors kompis utlägg om alla sina 8 ligg de senaste 2 månaderna. Jag kan säga att om ni vill ha skvaller om Malmös hetaste kvinnliga musiker just nu så är det mig ni ska vända er till....
På Retro träffade jag Papi. Jag kan nu konstatera att en grym dansare är oftast dryg och extra-knäckar gärna på McDonalds. Jag ringde Josefin.
Väl hemma hoppades jag på att stöta på någon annan ensam själ på Facebook men allt jag fick var: You have no friends online in the past few minutes". Nej, det är nu jag går och lägger mig.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja fy! Igår var en märklig kväll... Inte alls så bra som jag skulle vilja att den va. Du e inte ensam Stevo!