måndag 17 mars 2008

Jeriko i all ära men det är på 20-års festen det händer.

Jeriko i all ära men det är faktiskt på 20-års festen det händer. Lille-brors födelsedags-fest.
Det var dömt att bli en bra kväll när det första jag gjorde var att spräcka mina chinos i en 15 cm lång "ass-crack" som ungdomarna kallar det nuför tiden. Jag bjöd på den. Annars avsäger jag mig allt ansvar för vad som hände under resten av kvällen...

Lördagen bjöd på fantastisk trevlig 25 års middag hos en kär vän Ida. Hon bjöd på riktigt god fisk-soppa. I present fick hon " 4 grund-stenar till ett bättre liv". En bok som ger mer än den tar och som växer ju längre tiden går efter att du läst den. Det blir nog en omläsning av den ikväll faktiskt.

Något annat som ger mig mycket ikväll är ingen mindre än Robyn. Hon har figurerat som inspirationskälla sedan jag var 12 och klippte mig precis som hon. Youtube- Robyn acoustic. Så mycket känsla, så mycket inlevelse, så mycket inspiration. Jag har gåshud.

Inga kommentarer: