måndag 30 juni 2008

Synestesi och rasistiska kommentarer

Dagen bjöd på utomhus-plåtning i idyllisk skånsk miljö, ett inte så idylliskt möte med en smyg-rasist och enormt mycket velande från min sida om ett jävla sms. Jag kan inte skriva sms, jag hatar sms. Tacka vet jag röksignalernas tid.
Helgen ser jag tillbaka på med färgen grå. Vanligtvis brukar jag blicka tillbaka på fredagar och lördagar som röda, men inte denna helgen. Min peak hade jag när Evelina och jag dansade loss till bas-lös euro-elektro på Debaser. Grymt kul för vi synkar så bra, samma gung liksom om ni fattar. Natten bjöd på samtal från J, jag valde att inte svara. Var inte alls in mood för en nattlig interaktion med någon annan än min trogne vapendragare Evelina som för 5 natten i rad sov hos mig.
Ikväll blev det power häng ( minus 1) hos Cajs med utsökt kladdkaka. Imorgon ska jag hänga med min nyförälskade vän Em. Nu ska jag sova.

Inga kommentarer: