måndag 2 mars 2009

Varför envisas han med att dricka alkohol?





Amanda är ju kanske så jävla snygg. Mamma frågade - Var hon trevlig? -Jovars, med tanke på att hon avslutade vår photosession med ett - "Inga problem, säg bara till när igen!" så är jag nöjd. -Till!


Ng-festen var bra! Efter plåtningen var avklarad kände jag mig sjuk. Jag bestämde mig för att gå hem, men fastnade med en rolig en. Gick inte hem. Inte till mig. Jag blev frisk. Sen sjuk igen.



25-års fest hos världens bästa festfixare på lördagen. Jag blev utfrågad av en ung man. - Hur mycket får du ligga? I snitt på en vecka liksom..Får du penis så att du känner dig nöjd?Jag blev så paff av frågorna att jag kom på mig själv med att nästan svara på frågorna. Nästan. Men mitt förnuft kom till min undsättning. -Dra åt helvete. Jag tänker inte prata mer med dig ikväll.

Killen i fråga är en fin en i nyktert tillstånd. Han var inte nykter. Jag var arg. Jag var nykter.

Dessutom kan Handlesbanken dra åt helvete. Jag är arg och borde äta. Jag blir glad av mat.

Jobb 1 av 2 är avklarat idag. Ska städa lite innan jag ger mig på nästa session.

Nu mat och inga fler idioter idag tack.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack igen för att jag fick komma (: Lovely! Kan du skicka bilden på mig och Phille perhaps? PUSS

Anonym sa...

Är de inte dags för en ny bild snart??? väntar med spänning

puss på dig!