lördag 31 januari 2009

Solen lyser alltid i Stockholm


Vi började kvällen hos Emmas kille med hans vänner. Det var vin. Det var telefon-samtal med AT. SKa vi mötas upp på en öl? Ja!

Vi åkte till Lydmar. Påntus Gårdinger. Vi åkte till Riche. Mikael och Fredrik, jag blev glad när jag såg dem. Riche är bra. Berns suger. Emma och jag tog taxi hem. Utan den där ölen med AT. SMS klockan 04.00. Spybar! - Eh...nej.


Solen lyser alltid i Stockholm. Vi gck ut på secondhand runda Emma och jag. Karolina mötte upp oss på söder. Jag tog bilder. Jag älskar min kamera. Jag är kär i min kamera. Så kär att jag anser den vara redo att få följa med på den par-middag jag ska på ikväll med Emma och Martin, Josefin och Kalle och jag och...min kille...eller just det..min kamera. Dem som par får mig att tro på kärleken.


Jag ska rigga upp en studio hos Emma och ta tjusiga bilder när vi äter.


Här kommer en bild på Emma från idag på Mellqvists.

hejdå.




Inga kommentarer: