fredag 9 maj 2008

Elektronisk funk!

Fina fina dag, fina fina vänner. Blev Bjuden på picknick i Folkets park, gick vidare till en fräshare gräs plätt utanför Tara. Hon bjöd Ida och mig på kaffe och glassbåtar och sen fnittrade vi loss till citat ur tv-serier. Aldrig förr, har så få, haft så roligt, åt så lite...( för att twista till ett citat av den gamle Churchill). Ett ordentligt snack med Maxan i La France, det var på tiden. Sen bar det av till tempo för att mysa till det med Big Jo som flyttar till Österlen i tio dagar. Jag njuter redan genom henne!
Har mycket inspiration och motivation inom mig, ingenting kan tvingas fram, den kommer till en när man vilar i sitt lugn. Allt löser sig som sig bör och det är bara att flyta med och göra det bästa av varje minut och sekund. Jag vill omge mig av människor och platser med bra energier och de dagar då någon tar mer energi än de ger låter jag det studsa av mig och inte påverka min dag. Mina tentakler är mina armar som sträcker sig mot solen. Energi strömmar in i armarna genom kroppen och ner i jorden. Vi är ett.
Och ännu gladare bllir man av Go! Team ... haha...skön 80tals rap med hiphop influenser och sist men inte minst...lyssna på den sköna inslagen med munspelet...stört skönt!!
nattinatt

Inga kommentarer: